New in #2



Došao je red i na drugi New in :) Ovo su mi omiljeni postovi, uvijek volim pogledati šta su druge djevojke kupile, da li ima negdje nešto sniženo i uvijek vidim neke nove zanimljive proizvode :)
Neke proizvode sam sama kupila, malo se počastila :) a neke sam dobila na poklon.



Počet ću od Eveline laka za nokte u nijansi broj 915. Imali ste priliku vidjeti ga ovdje. Predivan mint lak.

Eveline labelo za usne - fino miriše i njeguje, kad sam kupovala nisam vidjela da na njemu piše "pearl" pa sam se razočarala kad sam došla kući i vidjela da ima taj sjaj.

Bourjois Rouge edition Velvet 07 Nude - ist dobila sam na poklon, nijansu su birala sama. Htjela sam nijansu 10 Don't pink of it i ne znam zašto sam se predomislila pa uzela ovu 07.. Mislim da je 10 ipak ljepša, želim i nju :D

Essence lipliner 05 Soft berry kupljena slučajno, tražila sam Satin mauve, ali je nigdje nisam mogla naći, pa sam uzela ovu i prelijepa je, baš sam zadovoljna, volim Essence olovke za usne.

Avon Ultra Color Indulgence lipstick - Royal Peony omiljena nijansa iz ove linije ruževa, Prvu recenziju sam vidjela kod Meteo Beauty i odmah sam znala da će Royal peony biti moj :) Nisam pogriješila, sviđa mi se nijansa i zadovoljna sam ružem.

Avon Gel finish lak za nokte Iceberg White odličan bijeli lak, čitala sam o njemu da prekriva u jednom sloju i istina je, ali ja opet stavim dva sloja jer nisam baš precizna, a i ljepše mi izglea sa dva sloja.

Sljedeća grupica proizvoda se odnosi na proizvode koje sam spominjala u ovom postu o proizvodima koje ne koristim. Tu sam spomenula i par proizvoda koje želim početi koristiti i evo ih :)


Essence Silky touch blush u nijansi 10 aborable. Imam puno svijetao ten, mislila sam da će mi ovo najbolje odgovarati i nisam pogriješila. Kad sam ga stavila baš mi se svidjeo, a mama mi je rekla da sam rumenila kao kad sam bila mala djevojčica :D

Essence soo glow highlighter u nijansi 10 look on the bright side moj prvi higlighter, ja zadovoljna :) Lijepo mi ide uz ovo rumenilo, ima lijep sjaj, ne nestaje mi sa obraza.


Rimmel Stay matte 001 transparent odličan puder u kamenu, lijepo matira, nije težak na licu i ne izgleda kao maska. Moja koža lica je normalna, tako da mi ne treba ništa posebno za matiranje, bitno mi je samo da ga nanesm u tankom sloju, da malo smiri sjaj tečnog pudera i da se ne primjeti previše.

Balea 50's forever univerzalna kremica s mirisom višnje. Nisam ni ja odolila ovom pakovanju, a ni mirisu. Zadovoljna sam kremicom, sviđa mi se miris, mazala sam je i na lice i na ruke i odgovara mi.

Avon Planet spa balzam sa mirisom kamilice i lavande. Nisam baš ljubitelj mirisa lavande pa mi i ovako balzam miriše onako ne znam ni ja nit mi miriše niti smrdi :D Uglavnom koristim ga za zanoktice i dobar je.


Avon Advance Techniques Sepreme oils balzam za kosu - je za moju suhu i oštru kosu odličan. Poslije prvog korištenja osjetila sam razliku, kosa je mekana, lepršava, sjajna i predivno miriše.

Avon Advance Techniques Supreme oil dvofazni sprej za kosu je takođe odličan, ne masti kosu što je meni najbitnije. Ja ga koristim na mokroj kosi prije sušenja i super mi je, baš sam zadovoljna.
Naručila sam i tretman onaj mali ali nije stigao još uvijek, čekam ga.


Ricinusovo ulje - kupila sam ga zbog trepavica. Čitala sam puno o tome da od njega rastu trepavice, pa vidjet ćemo, koristim ga 9 dana i za sada ne vidim nikakav napredak, ali jos je rano, kažu da se primjeti nakon mjesec dana.

Dove sapun sa kokosovim mlijekom i jasminom, miriše savršeno, volim ovakav gel za tuširanje, pa sam zbog toga uzela i sapun.

Garnier set micelarna voda i Essentials hidratantna krema za njegu normalne i mješovite kože. Micelarnu već imam i volim je, probala sam samo ovu micelarnu i baš sam zadovoljna, očisti svu šminku i ne pecka me za oči. Kremicu jos uvijek nisam koristila tako da ne znam kakva je, nadam se da će mi odgovarati :) Set je kupljen u DM-u za 7.90 KM :D


Dove gel za tuširanje kokosovo mlijeko i jasmin, obožavam ovaj gel za tuširanje, kremast je, lijepo pjeni, hidrira mi kožu, predobro miriše.

Afrodita šampon za kosu od bijelog luka - protiv opadanja kose. Koristila sam ga samo 2 puta tako da ne mogu reči da li kosa manje opada, ali je baš dobar, dobro opere kosu i ne masti se brzo poslije njega. Prije njega sam koristila Afroditin od kamilice i mislim da je to najbolji šampon koji sam do sad koristila. Ovaj je za sada super.

I to je sve :) Da li koristite neki od ovih proizvoda? Šta ste vi kupile u zadnje vrijeme? :)

Hvala na čitanju i lijep pozdrav :*

Broj komentara: 36

  1. Garnier micelarnu sam koristila i mnogo je dobra, a ono sto mi je upalo za oci, pored mint laka, je Avon planet spa balzam. Nisam ga zapazila u katalozima, a obzirom da mi se Planet spa skoro sve svidja, plus obozavam miris lavande, mislim da bi ovo bio pun pogodak za mene, tako da ga moram potraziti. Super noviteti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je neki balzam koji se maze na pulsne tacke za smirenje i ljepsi san :D ali meni se ne svidja bas miris, pa ga zato koristim za zanoktice, mazala sam jednom i na pulsne tacke ali nisam nista primjetila :D

      Izbriši
  2. Nije loša ova krema što dođe uz micelarnu.. Prilično je hidratantna i mislim da će super odgovarati onima sa normalnom i suhom kožom :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To Ema bas si me obradovala :D normalna mi je koza pa valjda ce odgovarati, necu jos da je koristim jer imam otvorene 4 kreme za lice -_-

      Izbriši
  3. Većinu volim i odlični su proizvodi. :) Eveline lak fantazija čista, a soft berry mi je najdraža olovka od svih. Predivna je i najviše je koristim. A ricinusovo ulje stvarno pomaže ja ga već duže vrijeme koristim i primjetila sam da su mi trepavice malo veće. Sigurno će ti pomoći :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam soft berry pocela najvise koristiti, bas je divna :) aaa drago mi je da je tebi ulje pomoglo, nadam se da ce i meni jer ga mazem svako vece, i ako slucajno zaboravim ustanem iz kreveta samo da stavim ulje, bas se nadam dobrim rezultatima :)

      Izbriši
  4. Baš lijep new in, volim ih čitati i imamo dosta zajedničkih proizvoda, posebno Avon stvarčice, Essence i Garnier micelarna koja mi je bila jako dobra. :) Želim probati šampon s češnjakom jer mi je prijateljica rekla da ju je nakon mjesec dana upotrebe frizerka pitala što koristi jer joj je počelo rasti puno mlade kose a inače joj je sklona opadanju tako da me ta informacija oduševila, nadam se da će tako i tebi odgovarati!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj meni ne treba nova mlada kosa, i ovako je pregusta :/ ja samo zelim da manje opada hehe valjda bude dobar, ako mi pocne rasti nova kosa definitivno cu se vratiti na onaj od kamilice ili probati onaj sa koprivom, jer mi je kosa pregusta i duga pa mi ne treba jos nove, ionako me izludisi ova nova kosa, isto antene po glavi :D

      Izbriši
  5. Super new in :) Dijelimo ljubav prema Dove gelu za tuširanje, obožavam ih i ne znam koji mi je najdraži :) Ricinusovo ulje je super uticalo na moje trepavice, malo duže i gušče, ali su mnogo, mnogo jače i ne ispadaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovaj Dove definitivno najljepsi, odusevljena sam mirisom :) Drago mi je sto je i tebi ricinusovo ulje pomoglo, do sad sam procitala sve pozitivne komentare, jedva cekam da prodje mjesec da i ja vidim rezultate :D

      Izbriši
  6. Uuu svašta lijepo :) Imamo par sličnih proizvoda, na pr. Avon lakić u istoj boji, i meni je daleko bolji u dva sloja:D Garnier micelarnu još nikako da probam, još sam vijerna Mixi :D mada mogla bih da vidim kakva je ta za promjenu. Jedva čelam da pročitam utiske o Garnier kremici :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lak je postao moja opsesija, i trenutno ga imam na noktima :D Ja mixa micelarnu nisam jos probala, mislila sam je uzeti kad potrosim garnier, ali eto nasla sam ovaj set pa nista od mixe za sad :) kremicu jos uvijek nisam probala, moram potrositi bar jednu od ove 4 pa onda :D

      Izbriši
  7. Jako lijep new in! Baš si me zaintrigirala ovim Afroditinim šamponom za kosu :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Procitala sam mnoge pozivitivne recenzije i komentare o ovom samponu, vidjet cemo kako ce djelovati na mojoj kosi, isplati se probati :)

      Izbriši
  8. Sve je divno :) Essence olovke volim, a Royal Peony mi najlepse stoji od svih isprobanih nijansi tako da ga kupujem sigurno. Imam i ovo tvoje rumenilo i Sweetheart, rado ih nosim. Stay Matte Transparent sam opet kupila pre par dana, probala sam mnoge posle njega ali mojoj mesovitoj kozi savrseno odgovara Rimmel :). Dove sapuni su mi neprevazidjeni, nijedan drugi nije tako kremast, sve mirise sam probala. Garnier micelarna mi je pre god.dana bila losa ali sad je popravila utisak, dala sam joj jos jednu sansu i ovog puta nemam zamerki :) Sorry zbog duzeg komentara. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam bas zadovoljna sa nijansom Royal peony, posebno ce biti lijepa ljeti :) Ja sam prvi put uzela ovaj Rimmel puder i zadovoljna sam, bolji mi je od svih koje sam prije koristila, nije mi tezak na licu. Joj ja saun divno mirise, otvorila sam ga i tako u kutijici drzim pored kreveta uzivam u mirisu :D Meni je Garnier jedina micelarna koju sam koristila, i zadovoljna sam, nije mi potrebna bolja, mozda isprobam Mixinu i to je to, ostale su i dosta skuplje od ove :)

      Izbriši
  9. kupih i ja ovaj garnier set, micelarna mi je baš dobra, kremicu još nisam probala li fino miriše. Arfroditin šampon je super, uz koprivu mi je on naj, avonov balzam je dobar, a taj tretman mi je odličan :D zaljubila sam se :D ricinusovo ulje koristim, meni ne fali dužine trepavica ali sam primjetila da su nakon korištenja ricinusa gušće :D koristim ga i na kosi ali još ne vidim neke rezultate šta se brzine rasta tiče (a inače mi užas sporo raste) ali zato imam dosta nove kose, pa je možda tu pomogao. Rimmel stay matte koristim i voli, baš je dobar :D fini new in

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni kremica fina mirise, samo sam je pomirisala i zatvorila :) Joj ja jedva cekam da mi tretman stigne, njemu sam se najvise radovala i nije stigao :/ moja kosa brzo raste, nije mi potrebno to za kosu hehe ionako me izludjuje :D a trepavice su guste, ali im zato fali puno duzine, kratke su i ravne :( koliko mi je drago sto vam je ulje pomoglo, pocet cu ga mazati i ujutru i navece samo da sto prije vidim rezultate, nestrpljiva sam :D

      Izbriši
  10. Kremica je odličnaa,zaista matira kao što i kažu :D rimme stay matte mi je skroz OK,al' mi se mnogoooo brže koristi od recimo Essence pudera u kamenu,od Cream Puff-a (Max factor),od Afroditinog šampona sam dobila perut (dok sam ga koristila),ali sam primjetila da mi je manje opadala u tom periodu.Za trepavice koristim maslinovo ulje :) sve u svemu divan new in ii da umalo zaboravii Eveline lakići su mi tako cool,baš ih gotivim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kremica ce ipak cekati svoj red, drago mi je da ti odgovara, i da ste sve zadovoljne, malo sam sumnjala u nju, a sad jedva cekam da ove potrosim pa da je probam :) Essence u kamenu nisam probala, imam onaj mineralni, u prahu, i ne svidja mi se, ostaje na licu isto prasina koliko god se trudila da ga malo i lijepo nanesem... Cream Puff mi ima prejak miris poklonila sam ga prijateljici samo zbog mirisa :/ joj nadam se da necu dobiti perut, ionako se cesto pojavi :/ cula sam i da je maslinovo odlicno za trepavice, ali sam vise citala o ricinusovom pa sam zato njega i uzela. Eveline lakici su predobri, samo im treba jos nijansi :)

      Izbriši
  11. Baš si se lepo podnovila, i ja jako volim da čitam new in postove :). S obzirom da mi je prošle nedelje bio rođendan, ima dosta noviteta. Što sam se počastila sama- što me častili :). Imam Bourjois Rouge edition Velvet u nijansi 10 i divan je skroz, efekat koji ostavlja na usnama je satenski, divan ali mi je miris malo odbojan :/. U suštini mi ne smeta puno, ali radije ga ne mirišem :D. Obožavam Aroditin šampon za kosu, od letos koristim onaj zeleni- kopriva i pantenol i primetila sam da mi raste nova kosa, kao i to da mi kosa ima lep volumen i ne masti se brzo, mada mi malo isuši krajeve- ali ništa strašno, malo regeneratora mi reši problem. Sledeći na listi za kupovinu mi je upravo ovaj sa belim lukom :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi, meni je rodjndan tek za 2 mjeseca :D i ja zelim tu nijansu 10, predivan je, toliko mi se svidja nijansa da mi miris uopste ne smeta hehe bitno je da nestane poslije par sekundi :) Afroditin sampon od koprive jos uvijek nisam probala, mislila sam ga sad uzeti, ali sam vidjela ovaj od bijelog luka i predomislila se, do sad sam koristila samo onaj od kamilice i odusevljena, kosa mi se ne masti i po 3-4 dana. Nadam se da ce ti i ovaj sa bijelim lukom odgovarati :)

      Izbriši
  12. Koristim godinu dana Afroditin šampon od češnjaka i vjeruj mi da djeluje! :)
    Obožavam ga,stvarno je odličan i toliko mi kosa manje opada otkad ga koristim...stvarno djeluje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ti si me bas obradovala :) nadam se da ce i moja manje opadati, jer mi je u sobi puno dlaka, kao u frizerkom salonu haha stalno moram cistiti tepih :)

      Izbriši
  13. Prelepe stvarcice, vecinu njih i sama koristim..:)Afroditin sampon je odlican, Rimmel Stay Matte je najbolji puder za fiksiranje i matiranje na svetu, ali ovaj Evelline lak mi je posebno privukao paznju, i sigurno cu ga kupiti.I za to cu okriviti tebe, jer redovno prikazujes koliko je lep..:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahah hajde kad ga kupis preci cu na drugi lak pa da opet mene krivis :P pogledaj i onaj svijetlo ljubicasti, kao boja lavande, predivan je, njega i ja planiram kupiti :) trenutno sam opsjednuta ovim Avonovim bijelim, pa ako ti treba bijeli lak definitivno uzmi ovaj, najbolji od svih bijelih koje sam koristila :)

      Izbriši
  14. Mnogo mi se dopadaju tvoji noviteti kao i uvek jer imamo sličan ukus :). I ja sam uzela balzam iz Avona i četku za feniranje :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je sto ti se svidjaju noviteti i sto imamo slican ukus, uvijek se iznenadim i tvojim novitetima :) Cetku sam i ja gledala, ali ne feniram kosu cesto pa nisam uzela, ali sad sam razmisljala da je uzmem, ne znam, nisam sigurna, vidjet cu jos :D

      Izbriši
  15. Sve ću da ti ukradeeem. kosa mi u zadnje vrijeme mnogo opada, pa ću probati ovaj Afroditin šampon. Super si se ponovila :D :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma dodji i ukradi sve slobodno :) :* probaj ga, mnoge djevojek ga hvale, ja za sad nista nisam primjetila, jos je rano, ali je jeftin bas, oko 4 km za 1 litar, pa i ako ti ne bude odgovarao nije nikakva steta :D

      Izbriši
  16. Možeš li reci kad si kupila set micelarnu i kremu za 7,90? Da li je to u aktuelnom katalogu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupila sam u DM-u, nije u katalogu, vidjela sam ga prije 7 dana, pa sam ga kupila u subotu 7.marta, mozda ih jos uvijek ima, pogledaj... bio je u ponudi ovaj set sa hidratantnom kremom i set micelarna+bb krema :)

      Izbriši
    2. Hvala ti, pogledacu to je skoro bilo. :)

      Izbriši
  17. Ovo izgleda kao moja shopping korpica-sve bih pokupovala :) imam istu essence olovku a i u nijansi koju si trazila(06 mozes naci u cm-u,importanne,pa pogledaj),dove safun-odličan :D Koristim i Afroditin stolitarski šampon- najmanje hemikalija posjeduje a i jaaako jeftin.Ricinusovo ulje koristim mjesecima i za tjeme i za trepuše-hajli rekomendam, Stay matte sam nedavno kupila-wow,prvi puder u prahu koji mi ne zacementira lice! Rumenilo i hajlajter takođe (samo u drugoj nijansi) i identično sam prezadovoljna. Uglavnom, nju in ti je bomba! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je sto ti se svidjaju svi proizvodi ^_^ Daleko mi je Sarajevo, valjda je nadjem i ovdje negdje :D Slazem se za Afroditine sampone, bas su najmanje stetni, a odlicno operu kosu i ne masti mi se kosa brzo i ne slijepi se, bas bude fina. Valjda ricinusovo ulje pomogne i meni koliko i tebi i ostalim djevojkama :) Stay matte i meni ne zacementira lice zato mi se toliko i svidja i ne ostavlja onaj brasnasti osjecaj i izgled na kozi, sto mi se desavalo sa drugim puderima.

      Izbriši