Lucky Lucky Lavender & Crown Jewels


Još jedan proljetni lak za nokte, koji puno volim, je OPI Lucky lucky Lavender. Ovaj lak često koristim jer mi se baš sviđa nijansa. Ovaj put sam odlučila dodati mu malo šljokica i izabrala sam Sally Hansen u nijansi Crown Jewels.


OPI Lucky Lucky Lavender dolazi u bočici od 15 ml, ima standardnu OPI četkicu, tanku i ravno sječenu. Dosta je rijedak,nema baš neku gustinu, ali opet se lijepo i ravnomjerno nanosi na nokte. Potreba su dva sloja da dobijete boju kao u bočici. Prvi sloj se suši brzo, dok drugom sloju treba par minuta više. 


Sally Hansen lakove volim jer se brzo suše i dugo traju na noktima. Zadnji koji sam kupila je Crown Jewels. U ovoj finoj bočici nalazi se 14,7 ml zlatnih šljokica (sitne i krupnije šljokice).
Ovaj lak je meni više onako kao top coat jer ostavlja šljokice samo na nekim mjestima. Ja sam ovo na noktu napravila tako što sam čačkalicom dodavala dio po dio laka sa puno šljokica i onda to namještala i dodavala dok nije bilo dovoljno. Za to mi je trebalo baš puno vremena da se ošusi jer je debeo sloj. Kad se sve to malo sjedinilo i počelo sušiti stavila sam Golden Rose Quick dry top coat i brzo se osušio.


Za OPI lakove potrebno je izdvojiti oko 16 KM, trenutno su na sniženju u CM-u oko 12 KM. Ili ih možete nabaviti kod tete na pijaci za 2-3 KM :)
Sally Hansen lakove nisam vidjela kod nas, mislim da ih nema još uvijek, a za njih je potrebno izdvojiti oko 8 eura ili ih jednostavno kupite kod tete za 1 KM :)


Kao bazu koristila sam Eveline 8 in 1. Nadlak nisam stavila na OPI lak :)


Nadam se da vam se svidja kombinacija :) Hvala Vam na čitanju :) 

Broj komentara: 14

  1. Baš je lijepa nijansa, prava proljetna :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao bas je springlish :)) je li to zarucnicki prsten?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije! hahah to je 925 srebro za 1$ na ebayu, nije pocrnio ni nakon godinu dana :D

      Izbriši
  3. zgodna kombinacija, opić je prekrasan :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Lak je predivan, a šljokice su baš baš divne. Svaka čast na strpljenju da ih tako urediš :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inace nisam strpljiva i brzo me iznerviraju ove sljokice i susenje, ali eto ostala sam smirena i sredila ih kako sam zamisljala :D

      Izbriši
  5. Super kombinacija, šljokice mi se posebno sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivna nijansa, a i sama manikura, tak i ja radim na prstenjaku šljokice, a ostali nokti u nekoj boji, zapravo to mi je vrhunac manikura koje sam sposobna izvesti. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) i kod mene je najcesce tako, nisam strpljiva za nesto komplikovanije uvijek se naljutim i sve skinem sa noktiju i onda samo obicno nalakiram i gotovo :D

      Izbriši