Empties #3



Nakon dva mjeseca došao je red i na nove potrošene proizvode. Još uvijek se trudim potrošiti zalihe, ne kupujem nove proizvode dok ne potrošim ovo što imam :)

Umivalice za lice koristim ujutru i naveče i prije šminkanja.


NutriBiotic Skin cleanser je najbolji gel za umivanje koji sam koristila do sad. Na početku pisanja bloga napisala sam i recenziju za ovaj odličan gel. Recenziju možete pročitati -> ovdje.

Balea Young soft & care Mildes Waschgel – gel za umivanje za normalnu kožu s vitaminskim koktelom. Volim ovaj gel za umivanje, uvijek ga poonovo kupim, ali sad ću vidjeti da nađem neki novi jer sam trenutno ostala bez gela za umivanje, porošilla sam oba koja sam imala :)

Garnier micelarna voda za čišćenje lica – ovo je jedina micelarna koju sama koristila i odgovara mi pa samo nju i kupujem, još uvijek nisam odlučila probati neku drugu. Ne pecka za oči, ne izaziva mi nikakve iritacije niti bubuljice, lako odstrani šminku. Uvijek je kupim u setu, bude mi baš povoljno :)


Afrodita šampon od bijelog luka protiv opadanja kose – kad sam tek kupila ovaj šampon, nakon mnogo pozitivnih recenzija, prvih par pranja bila sam zadovoljna, ali onda je počeo da mi isušuje kosu i stvorila se perut. Kosa mi je bila presuha i užasna na dodir od ovog šampona, morala sam pri svakom pranju stavljati masku na kosu da bude mekša i da je mogu kasnije raščešljati. Kosa mi je opadala kao i prije, nisam nikakve promjene primjetila, nažalost meni ne odgovara, a čitala sam da su mnogi prezadovoljni i da koriste samo njega. Mojoj kosi više odgovara Afrodita čista kamilica, njega sam ponovo kupila.

Avon pjena za kupanje – predivno miriše, fino stvori pjenu i baš sam uživala trošeći ovu kupku :)

RIC odstranjivač laka za nokte s ricinusovim uljem – ovaj aceton koristim godinama, ne isušuje mi zanoktice, ne ostavlja nokte žutim, brzo skine lak i jeftin je. Mislim da se našao u svakim mojim potošenim proizvodima.

Balea Dry i Adidas get ready – ova dva dezodoransa kupujem već nekoliko mjeseci, ne mjenjam ih, zadovoljna sam, sviđa mi se kako mirišu i ne znojim se od njih mada ja i nemam nekih problema sa znojenjem. Adidas dezodoransi su na sniženju u Didacu već nekoliko mjeseci im je cijena 3,30 KM, tako da su super povoljni i odlični.


Nivea Nourishing mlijeko za tijelo – namjenjeno je za suhu kožu, meni je ovo mlijeko godinama favorit, volim miris nivee, sviđa mi se kako mi njeguje kožu. Treba mu malo više vremena da se upije, ali dobro nahrani kožu.

Nivea soft krema za lice – još jedan dugogodišnji favorit, ovu kremu uvijek moram imati, kupujem ovu najveću od 300 ml jer se tako najviše isplati, odlična mi je i za lice i za ruke i za tijelo.

Balea Dark Glamour losion za ruke – pisala sam recenziju za Baleine losione (ovdje), super su ovi losioni za uputnu njegu, nisu nešto posebno hidratantni, ali ok su i dugo traju :)

Pantenol krem – već sam je spominjala, čudotvorna krema za sve i svašta :D često njome namažem cijelo lice, laktove, ruke, dobra je za sve ranice, ma apsolutno za sve je dobra. Ja uvijek kupujem ovu Galenika i nisam imala nikakvih problema :)


Johnson's baby gentle cleansing vlažne maramice – kupljene na nekoj akciji 2+1 gratis ja mislim, često budu tako na akciji pa ih kupim, nisu loše, ali ne koristim ih za skidanje šminke jer mi peckaju i oči i lice, za sve ostalo su dobre i fino mirišu :)

Violeta vlažne maramice s blagim losionom aloe vera – ove maramice volim najviše od svih koje sam ikad koristila. Ne peckaju me za oči, skidam šminku s njima, kasnije s micelarnom očistim i onda se umijem pilingom ili gelom, ne stvaraju mi iritacije niti crvenlo, prezadovoljna sam ovim maramicama i fino mirišu.

Violeta get fresh citrus – maramice za torbu, ne sviđa mi se baš miris, ali dobre su mi za torbu.
Jean Carol pads pro vital – ove blaznice su extra, njima skidam sminku i lak s noktiju i odlične su, ne ostavljaju dlačice one od vate, ne razdvajaju se, jeftine, predobre :D


Claasics ultra volume x4 rich black – maskara od 3 KM, stvarno se ne sjećam koliko godina kupujem ovu maskaru... Kad god se šminkam prvo stavim jedan sloj ove maskare pa onda neku drugu, s njom trepavice puno ljepše izgledaju. Nikad mi nij eiritirala oči, nikad me nisu peckale niti svrbile. Nije mi dovoljno pigmentovana i potrebno je staviti par slojeva da budu baš crne trepavice iako piše da je rich black... ali je kao podloga nekoj maskari odlična, ili ovako sama za dan. Ako je niste koristile, preporučujem da je probate jer ja još uvijek nisam čula da nekome nije odgovarala :)


Nu–pore Collagen essence mask Pomegranate – maska za lice sa narom, naručena na iHerb-u za 0,50$ dobra maska, lijepo osvježi i nahrani kožu lica.

Anti-puff & dark circle maska za podočnjake i Anti-Wrinkle gel patches maska za podočnjake – obje naručene na iHerb-u, isto za 0,50$ nisu mi ništa uradile sa podočnjacima, ova za tamne krugove ih nije posvijetlila, onako malo su nahranile to područje i to je sve, nisu ništa posebno...

Multiactiv spa relax piling i maska 2 u 1 – ovo mi je odlično, fino miriše, i lijepo uradi piling, baš mi se svidjelo :) Ja sam ovu kesicu iskoristila na dva puta i koža je baš bila nježna i fina.

L'occitane milk concentrate – miriše savršeno, a koža bude premekana, nježna, prelijepa i miris se baš dugo zadrži na koži. Da nije skupo kupila ih sebi full size :D


Crest 3D White trakice za izbjeljivanje zuba – ostalo mi je ovih 5 komada od prošle godine kad sam ih kupila pa sam iskoristila da ne bi prošao rok upotrebe, meni su ove trakice predobre. Nisu mi ni malo oštetile caklinu, a zube su izbijelile za par nijansi, svi su primjetili razliku još se nisam pridržavala svega dok sam ih koristila, da sam bila pažljiva sigurno bi efekat bio još bolji... Ja sam svoje naručila preko ebay-a, ali iz Amerike je seller, davno sam naručila od sellera iz Kine, nisam obracala pažnju i nisu valjale, sve isto piše na njima, isti je osjećaj i miris i ukus gela ali nisu mi izbijelile ni u pola kao ove iz Amerike. S ovim za 5 dana, koliko mi je ostalo, nisam primjetila neku razliku, ali kad sam ih koristila 2-3 sedmice, ne sjećam se baš, bile su odlične. Uzimala sam i Crest kaladont za izbjeljivanje zuba, ali nije mi ni on nešto, kao i ovi kod nas. Zubi su mi bili osjetljivi dok sam koristila trakice, malo su me i bolili, ali ništa strašno. Preporučeno je koristiti kaladont za osjetljive zube u tom periodu, ali ja ga nisam koristila, prala sam ih istim kaladontom kao i uvijek.

I to je sve, napokon :) Umorila sam se pisajući ovaj post, ako ste stigle do kraja sa čitanjem svaka čast. Ja inače nisam ljubitelj ovako dugih postova, ali za neke proizvode sam morala reči par riječi više :D

Hvala Vam na čitanju, imate veliki pozdrav od mene :)  

Broj komentara: 18

  1. i ja sam koritila crest trakice, isto su mi izbjelile zube, ali kako nisam koristila već par mj, sve se vratilo na staro, ali ne žalim imam i ovako bijele zube :)
    Isto volim Balein losion ali samo prije spavanja jer nije ništa posebno super je što se brzo upije pa ne bude svuda po krevetu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene nisu bijeli kao kad sam tek koristila trakice, zbog kafe i sokova i namirnica koje boje zube... Ali opet su ljepsi nego prije koristenja trakica, ja sam njima bas prezadovoljna :) I moj Balea losion stoji pored kreveta pa navece namazem ruke :)

      Izbriši
  2. Dosta ovih stvari sam koristila i dijelimo isto mišljenje o njima

    OdgovoriIzbriši
  3. Htela sam da probam Afroditin šampon, ali sad ne želim. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozda ce tebi odgovarati kao i vecini ljudi koji ga koriste.. Moja kosa je inace suha i neposlusna i rijetko koji sampon mi odgovara, od vecine me svrbi glava ili dobijem perut.. Z ovaj mi je bas bilo zao jer sam procitala mnogo recenzija o njemu :)

      Izbriši
  4. Nisam probala gotovo ništa od ove tvoje hrpice no jako me privlače trakice za uzbjeljivanje zubi. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trakice su predobre, ako imas priliku i potrebu probaj ih, nisu puno ni skupe a urade cudo :D

      Izbriši
  5. I sama se trudim potrošiti što više proizvoda prije nego kupim nove. Vidim da tebi odlično ide :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja moram tako jer sam nagomilala nekih proizvoda i zao mi je da im istekne rok trajanja ili da se pokvare od stojanja... Pa ide, trudim se, zadovoljna sam :P

      Izbriši
  6. Balea, Nivea nema greške :). Volela bi da probam Crest 3D White.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako mozes naruci crest trakice, predobre su, nisu puno skupe, moze se ustediti malo za njih i ako ih uzmes pokusaj se pridrzavati svega jer ce bolji efekat biti, meni je sad zao sto nisam pazila jer su mogli biti i vise bijeli :)

      Izbriši
  7. Lijepo je vidjeti ovako puno potrošenih proizvoda. Zanimljivo mi djeluje ovaj NutriBiotic Skin cleanser pa se idem baciti na čitanje recenzije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. NutriBiotic gel za umivanje je meni savrsen, i zao mi je sto sam ga potrosila. Mislila sam ponovo naruciti ako ne nadjem nikakvu zamjenu, svidja mi se sto je blag, ne sadrzi sapune, parabene i odlicno ocisti lice :)

      Izbriši
  8. Dvoumila sam se da li da probam ovaj Afroditin sampon, ali potrazit cu ipak nesto drugo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogo je hvaljen sampon, ali mojoj kosi nikako nije odgovarao, inace je dosta suha pa mozda i zbog toga... ako je tvoja kosa normalnija od moje probaj ga nije skup tako da neces puno ni izgubiti ako ne bude odgovarao :D

      Izbriši
  9. Superiška je piling maska od multiactiva, obožavam je. Trakice razmišljam da probam već duže vreme, ali sam odustala pošto imam izuzetno osetljive zube i desni.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovaj Nutribiotic Skin Cleanser djeluje jako zanimljivo :)

    OdgovoriIzbriši