Avon Nutra Effects Hydration dnevna i gel krema


Prije nekoliko mjeseci Avon je predstavio novu liniju krema za lice. Podijeljene su u pet skupina prema tipu kože. Tako da možete pronaći:
- Hydration - za dehidriranu (suhu i normalnu) kožu lica
- Balance - za masnu i mješovitu kožu lica
- Radiance - za normalnu kožu lica
- Angless - za kožu lica 35+ godina
- Angless advanced - za kožu lica 45+ godina

Sve linije sadrže aktivni kompleks na bazi različitih hranjivih sjemenki koje su nezamjenjiv izvor nutrijenata. Dragocjene omega 3 masne kiseline, vitamini i antioksidanti pružaju koži sve što joj je potrebno za lijep i zdrav izgled.

Ja sam vam prije tri mjeseca predstavila liniju Radiance (klik na roza slova). Ako ste pročitale tu recenziju onda znate da su me kremice oduševile i da sam ih odmah zavoljela.

Sad sam dobila priliku da probam i liniju Hydration.


Moja koža lica je normalna, nije sklona bubuljicama, a nije posebno ni osjetljiva.
Avon nutra effects kreme iz linije Hydration obogacene su chia sjemenkama koje su bogat izvor omega 3 kiselina, vitamina i antioksidanata te mogu upiti količinu vode 12 puta veću od svoje veličine. Zbog toga su idealne za dugotrajnu hidrataciju.

Kao i u prošloj recenziji, i sada želim na početku napomenuti da su ove kreme hipoalergene, alergološki testirane, bez parabena i boja, prikladne za osjetljivu kožu. 



Kremice dolaze u staklenim posudicama i sadrže po 50 ml.
Imaju zaštitnu plastiku ispod poklopca koju ja ne skidam, volim kada su kreme tako fino zapakovane.



Dnevna krema sadrži SPF 15 što je veliki plus, jer sunčeve zrake loše utiču na našu kožu pa je uvijek potrebno nanositi krmu sa zaštitnim faktorom. Namjenjena je svim starosnim dobima, kao i za sve tipove kože, ali posebno za suhu i dehdriranu kožu. Ja je lično ne bih preporučila ni osobama sa masnom kožom jer je krema dosta masna.
Krema je malo gušće teksture, ali dosta lagana. Potrebna je manja količina kreme za cijelo lice. Kada se stavi veća količina ostane bijelo jer se ne može sve razmazati. Ostavlja masni trag na koži. Ja sam je koristila ako se taj dan ne šminkam jer je puno masna, ne upija se brzo pa mi ne odgovara kao podloga za šminku, možda bi tako odgovarala osobama koje imaju izrazito suhu kožu. Čitala sam da se djevojkama sa suhom kožom brzo upije. Meni je puno bolja za njegu preko dana kad sam kući ili naveče prije spavanja. Naveče, na očišćenu kožu, stavim ovu kremicu, pustim je da se koliko toliko upije i onda idem na spavanje. Ujutru kada se probudim koža bude nježna, mekana, hidrirana, ima divan sjaj i izgleda baš zdravo i odmorno. Kada kremu stavim preko dana koža isto bude nježna i ima pravi zdrav sjaj. Miris je nježan, zadržava se na koži, ali ne bi vam trebao smetati tokom dana, meni bar ne smeta iako me često sinusi i glava zabole od nekih mirisa, s ovim nisam imala nikakvih problema, blag je i divan. Koža je hidrirana tokom cijelog dana, ni poslije par sati nisam imala osjećaj zategnutosti i nisam imala potrebu ponovo mazati lice kremom. Iako je krema masna, nije mi začepila pore, nisam imala nikakav osjećaj težine na licu niti bilo šta slično. Moja koža se super složila sa ovom kremicom, brzo su se zavoljele :)



Gel krema... Što se tiče gel kreme, bila sam malo skeptična oko toga da li će mi odgovarati i da li će ostavljati ljepljiv osjećaj na koži koji ja nikako ne volim. Drago mi je što sam bezveze razmišljala o tome i što ova krema nije takva :) Može se koristiti i kao dnevna i kao noćna krema. Ja sam je koristila na oba načina, ali mi je najbolja kad je koristim kao podlogu za šminku. Osvježava kožu, čini  je glatkom i nježnom na dodir, brzo se upija, ne ostavlja masan ni ljepljiv trag. Gelaste je teksture, vrlo lagana, potrebna je mala količina za čitavo lice, a upije se bukvalno za minutu. Miris je svjež, blag i ljepši nego kod dnevne kreme, manje se osjeti. Miris se ne zadržava dugo na koži. Nevjerovatno je koliko prija koži, koliko je osvježi. Kad je stavim kao podlogu za šminku super se ponaša, nije mi klizio puder, toliko sam je zavoljela kao podlogu da je pomalo štedim :D koža bude zaglađena, mekana. Nije mi izazvala nikakve iritacije. Ova krema ne sadrži SPF. Moja koža jako voli ovu kremicu, super se slažu :)




Redovnim korištenjem ove dvije kreme moja je koža postala elastičnija, ljepša, vidno nahranjena, zaglađena i nježna, hidratizirana.
Definitivno odlično radi ono za šta je namjenjena.

Ako ste u potrazi za pristupačnom hidrirajućom kremom, onda vam ovu liniju toplo preporučujem :)



Da li ste koristile nutra effects kreme? Koja je linija idealna za vašu kožu?

Hvala na čitanju, šaljem vam pozdrave ^_^

*PR proizvod

Broj komentara: 6

  1. Koristila sam par testera zelene kreme i mogu reci da sam stvarno odusevljena. Dovoljna nega za moju masnu kozu, super stvarno. Moram je nabaviti i u full size pakovanjcu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za zelenu kremicu sam citala same pohvale, djevojke sa masnom kozom je bas vole :) Drago mi je da i tebi odgovara, trenutno je na snizenju pa iskoristi priliku :D :D

      Izbriši
  2. Moja koža je normalna i nisam doživela ovu kremu kao masnu, baš mi prija, lako upija, leti čak deblji sloj nanesem, jer mi je sada koža malo dehdrirana. Oko gel kreme se razmišljam, ali volela bih nekada da je isprobam. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro je onda da odgovara i normalnom tipu tako, meni je masna, ali svejedno je puno volim i koristim svaki dan :) Gel remica je savrsena, probaj je obavezno, ako ti odgovara dnevna, gel ce ti biti jos bolja :D

      Izbriši
  3. Koristila sam gel kremu i moja je koža doslovno upije u sekundi, šta ja znam meni treba nešto jače za hidrataciju:) Super su ti slike :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dnevna je bolja za hidrataciju, ali gel je meni draza jer se brzo upije i koza bude lijepa, odlicna mi kao podloga za sminku :D Hvala :D

      Izbriši