Dresslink.com

Prije tačno mjesec dana na blogu sam pisala Dresslink wish list, a danas vam predstavljam neke stvarrčice baš sa Dresslink .com :) U prošlom postu o listi želja, upoznala sam vas sa ovom stranicom, pa neću pisati ponovo o tome, sve informacije možete naći klikom na roza slova gore :)
Mom paketiću je trebalo oko tri sedmice da stigne do mene. Nisam platila carinu :)
Što se veličina tiče, uvijek trebate gledali dole size cart u kojem su veličine određene po centimetrima i tad ne bi trebalo biti problema kada majica ili nešto drugo stigne. Nisu im veličine kao naše, za broj dva su manje nego kod nas zato je bitno pogledati po centimentima koja bi vam veličina mogla odgovarati. 


Ovu majicu sam odmah uzela jer mi se prva svidjela. Link za majicu OVDJE :)
Veličina mi odgovara, možda bi mogla biti malkice uža, ali lijepa je i ovako. Već sam je oblačila i divna je, ista je potpuno kao na fotografiji iznad, isto i stoji, ista je dužina. Dosta je čvrsta i kvalitetna je, lijepo izgleda i kad se ispod obuce bijela majica na bretele.



Sljedeća stvar je još jedna majica koju sam prije vidjela kod nekoga, ali se ne mogu sjetiti kod koga i tad mi je bila lijepa pa sam odlučila uzeti i nju. Nisam bila sigurna koju boju izabrati, lijepa mi je i plava, malo mi je zao što nju nisam uzela, ali i ova je lijepa, nema veze :)


Link za majicu OVDJE :)
Kad je tek stigla majica pomislila sam joj kolika je, ovo će meni biti preveliko, malo sam bila razočarana, ali kad sam je probala super je, nije puno široka kako sam mislila da će biti. Imam par majica od ovakvog materijala i isto izgledaju puno široke, ali kad se obuku normalne su. Ova jeste malo šira, ali ja tako i volim, mislim da ne bi lijepo izgledala da je uska. Nije providna što je veliki plus, očekivala sam da će biti malo, ali eto prijatno me iznenadilo :) Nisam je još uvijek nosila, oprana je, ispeglana i čeka svoj red :P 



Sljedeća stvar je jedna četkica za koju sam čula da je jako dobra za konture, pa sam odlučila probati i nju. Rijetko kad radim konture, ali eto nek se nađe, zatrebat će nekad :D 



Četkica je gusta i čvrste su dlačice, nije ni jedna ispala kad sam je prala, ali ima par dlačica oje su duže od ostalih, nisu dobro isječene :D Nisam je koristila još uvijek, ali mislim da će biti dobra, nije previše uska, a nije ni široka, taman za moje lice :D
Link za četkicu OVDJE  :)


I zadnja stvar je ovaj kao kardigan, nemam pojma kako se ovo zove hahah Mislila sam da će doći pravi pamučni kardigan, ali ovaj materijal je kao košulja... Bio je u onoj ponudi za 0.01$ pa sam ga samo zato i uzela. Ne mogu reci da nisam nikako zadovoljna, fino je kad se obuce preko neke majcice i sorca ili haljinice, ali mislim da bi mi ljepše stojao za broj veci i da je ljepsi materijal, nije bez razloga u toj 0.01 ponudi :D Link OVDJE .


Sve u svemu ja sam zadovoljna stvarima, najviše mi se sviđa bijela majica. 
Odgovore na mail sam brzo dobijala, nije bilo nikakvih problema, Lendy s kojom sam komunicirala je vrlo ljubazna. Carinu nisam platila iako je paket bio povelik, imala sam sreće :) Slobodno vam mogu preporučiti Dresslink stranicu :)

Da li ste već kupovale na Dresslink stranici i da li vam se svidjaju moje stvarčice? :)

Hvala na čitanju ^_^
*pr post

Broj komentara: 14

  1. Nisam kupovala inače odjeću preko neta,jednom naručila na ebay-u jaknu i nije mi došla,ali novac su mi vratili svakako.
    E da,sad se sjetih naručivala sam za prijateljicu majicu i šorc i nije ispalo loše,doduše mi smo joj rekli da uzme broj veću majicu i ok je ispalo.
    Ja naručujem inače materijal za izradu nakita,neke sitnice,muž naručuje igrice u digitalnim verzijama i sve ok ispadne,a ako nešto ne dođe vraćali su nam novac.
    To je moje iskustvo sa online kupovinom - i važi samo za ebay.
    Na ostalim stranicama nisam kupovala,ali imam podužu listu stranica na kojim želim probati kupovinu- shein,feelunique,beautyjoint,iherb...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja vec nekoliko godina redovno narucujem sa ebaya, bilo je takvih problema kad nesto ne stigne, ali u vecini slucajeva vrate novac ili ponovo posalju. Cesto narucujem i odjecu, nekad se desi da dodje nesto skroz drugacije nego na slikama, a nekad dodje lijepo i prilicno kvalitetno...Malo je to rizik, posebno sad kad je sve veci broj prodavaca, a sto se velicina tice i tamo, kao i na svim stranicama najbolje je gledati mjere u centimetrima...i treba obratiti paznju na feedback kod sellera, ja to uvijek malo citam prije kupovine :) Ja sam narucivala sa iHerba i nisam imala nikakvih problema, samo jednom se desilo da paketic putuje oko mjesec dana pa sam se malo zabrinula, ali stigao je na kraju :) Za shein sam prije par dana citala da su djevojke sve vise zadovoljne izborom kao i kvalitetom odjece, pa planiram i ja uskoro vidjeti neku jaknicu nesto... Feelunique i beautyjoin su isto pouzdani koliko sam upucena, nisam primjetila da su djevojke imale vecih problema, ako im ne stigne slali su ponovo, do sad bar nisam po blogovima procitala negativno iskustvo :)

      Izbriši
  2. Bela majica mi se mnogoo svidja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni se svidjela cim sam usla na stranicu, nisam dalje ni trazila :D

      Izbriši
  3. Bijela majica se čini baš lijepa. Ja sam kod njih uzela set kistova za makeup i jakooo sam zadovoljna. Takođe još moram uzeti i taj kist za konturiranje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam htjela set kistova uzeti, ali vec ih imam dovoljno i na drugoj stranici uzela par, pa nisam htjela pretjerivati :D

      Izbriši
  4. Obe majice mi se baš sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bas mi je drago sto se i tebi svidjaju, divne su i kad se obuku ^_^

      Izbriši
  5. Meni se zadnji komad odjeće najviše sviđa! Neobičan je i mislim da bi ga mogla uz razne kombinacije kombinirati. Sve u svemu, super odabir. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A meni je on najmanje svidja hehe mozga ga i ja uspijem uz nesto ukombinovati :)

      Izbriši
  6. kist će biti vjerujem odličan za konturiranje :D ima idealan oblik <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš mi se svidja ova četka za konturisanje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni se odmah svidjela, jos sam citala i da je dobra pa sam je odmah i ubacila u korpu :)

      Izbriši