Eveline Colour Instant 929


Jedan od najčitanijih postova na mom blogu je Moja priča o tretmanu za nokte Eveline 8in1 (klik na roza slova)..I još uvijek volim ovaj tretman i koristim ga s vremena na vrijeme. Zatim sam pisala o divnom ulju Eveline Argan Elixir 8in1 koje obožavam i koje miriše predivno. Moram priznati da ga sad rjeđe koristim, kad primjetim zanoktice, trenutno ih nema puno pa nisam opsjednuta mazanjem istih :) Pisala sam i koliko volim Eveline lakove za nokte, Colour Instant liniju, a o nekim nijansama ste mogli čitati ovdje(915- nijansa koja je dobila najviše pohvala), zatim ovdje o nijansi 914, te o nijansi 917 koju sam najvise koristla ovo ljeto.
Danas ću vam pokazati još jednu nijansu, koju sam kupila prije par dana i zaljubila se odmah <3 Riječ je o nijansi broj 929.


Četkica je debela, ravno sječena, idealna. Ravnomjerno se nanosi i suši se brzo. 
Prekriva i u jednom sloju ako ste precizni, ja nisam :) Ljepši je sa dva sloja.
Na mojim noktima traje oko 3 do 4 dana, kao i vecina lakova.



Dugo mi se neka nijnsa nije ovako svidjela, mislim da bi super išao i uz tamniji ten.
Bočica je od 12 ml, a cijena 2,20 KM u DM-u.
Nijanse su prelijepe, primjetila sam da imaju neke nove, ne znam jel su to oni nešto novo izbacili ili nisu sve bile dostupne u mom DM-u i Didacu gdje inače kupujem Eveline lakove. 



Da li vi volite Eveline lakove za nokte? Koja je vaša omiljena nijansa?

Hvala na čitanju, pozdrav :) 

22 komentara

  1. Nedavno sam od Essence-a kupila skoro pa istu boju iz Nauti Girl kolekcije..odavno mi se neka nijasna nije svidjela kao ova. Ali moracu pogledati ima li kod mene ovaj od Eveline-a da ga imam u zalihama :D jer mi se bas bas dopada..na noktima jos bolje izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj i ja sam taj Essence trazila i nisam mogla naci, a cesto ga vidjam na instagramu haha divan je, divan <3 Ovaj se i meni vise svidja na noktima, onako u bocici mi je bio fin, razmisljala sam hocu li uzeti, i kad sam ga namzala na nokte zaljubila se :D

      Izbriši
  2. Pa nenormalno je koliko dugo tražim ovakav lak. I kupim Essence kao i Sara i napokon je pronađem. :) A ovu od Eveline nisam vidjela u DM-u, baš je lijepa :) I nokti su ti super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mina treba ti i ova nijansa, malo se razlikuju :P Hvala puno :*

      Izbriši
  3. Uh predivan je. Kupit cu ga sigurno nakon ovog posta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas predivan, dugo me neka nijansa nije privukla kao ova :)

      Izbriši
  4. nemam nijedan njihov lak ali ih svakako laniram uzeti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da se neces razocarati, ja sam zadovoljna kvalitetom, ali i nijansama :)

      Izbriši
  5. Imala sam manhatan lak za nokte u ovoj nijansi, medjutim potrosila sam ga i nikad vise nisam mogla da ga nadjem, kupila sam catrice takodje u ovoj nijansi medjutim toliko je providan, da ni 3 sloja kad nanesem ne ostane dovoljno boje koliko zelim.
    Ovaj mi se jako svidja kako ostaje, zapisala sam broj da ga mogu kupit:)) Odlicna recenzija:)

    http://asja91.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je, ja volim ovakve nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Volim ih i ja, ali uvijek ih gledam na drugima i kao zapisem sebi, da ne zaboravim kupiti i odem s tom namjerom, ali kupim neki u jarkoj boji :D Slabo imam ovako njeznijih nude nijansi:)

      Izbriši
  7. Bas je lep. :) Nisam jos probala lakove iz ove linije ali jesam one u valjkastim bocicama. Super ti stoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja te u valjkastim nisam probala hehe uvijek uzmem ove jer znam da su dobri, te druge nisam ni gledala, ali trebam :) Hvala ^_^

      Izbriši
  8. Svi pisu da eveline lakove kupuju u dm-u ja ih apsolutno ne mogu naci:(( na kojem mjestu stoje ?? Ili ih nema u mom gradu ili sam ja slijepa xd preeeeeeelijepa boja laka i divno ti stoji, zelim ga odmah:( sve pohvale za blog pusa ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha stoje u onim kao korpama pored kase :D bar ih ja tu nadjem u mom DM-u... ako ti je u blizini Didaco pogledaj i kod njih, kod njih su uvijek dostupni i imaju veci izbog nijansi :D Hvala ti puno <3

      Izbriši
  9. Prelep je, i više od toga <3 I fotke su ti sjajne!!! L.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja gajim posebnu vrstu ljubavi prema bež lakovima i kad bih mogla, imala bih ih sve. Ali će se mojoj kolekciji za sada pridružiti samo ovaj predivan Eveline. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Jaoo kako je lep :)
    Ne znam zašto kod nas u DM-u nema Eveline lakova...a vidim i da su vam baš jeftini :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislila sam da ima i kod vas :/ Jesi li pitala na njihovoj FB stranici gdje su im dostupni lakovi? :) Jesu jeftini bas, a odlicni heheh :D

      Izbriši