Favoriti - februar 2016.


Prošli mjesec sam prvi put napisala favorite mjeseca, i planirala sam ih pisati svakog zadnjeg dana u mjesecu, međutim nisam stigla objaviti post na vrijeme, kasni par dana. Nadam se da će kraj marta biti drugačiji te da ću ispuniti ono što sam sebi zamislila :D Ne znam kako vi, ali ja kad god sebi nešto isplaniram ili zamislim šta bi i kako uvijek nešto drugo iskrsne...

Februarske favorite započeti ću puderom i korektorom koje sam najviše koristila, te četkicom koja me pozitivno iznenadila.


Catrice Even skin tone sam spominjala i u prošlim favoritima, i još uvijek ga koristim mada je pri kraju i ne znam koji bih sljedeći puder kupila. Ovaj mi je odličan, ali eto voljela bih isprobati još neke, pa ako imate neki prijedlog za normalan tip kože pišite :D O ovom puderu sam pisala recenziju pa da ne dužim, možete više pročitati klikom ovdje.
U tom istom postu nalazi se recenzija i Catrice liquid camouflage. Iako više volim Bourjois healthy mix korektor, ovu kamuflažu sam najčešće koristila u februaru. 
I četkica koja me pozitivno iznenadila je ova mala debeljuca koju sam dobila od dragih Kineza :D Poslije sam naručila još dvije, za prijateljice jer je stvarno odlična četkica, a jako je jeftina. Planiram uskoro pisati post o Kineskim četkicama, a ova mi je jedna od omiljenih. Lijepo razmazuje puder, ne upija puno proizvoda i lako se pere. Možete je pronaći na Dresslink ovdje ili na Wholesalebuying ovdje


Makeup Revolution Iconic 3 paleticu sam kupila prije par mjeseci, ali sam je tek prošli mjesec počela testirati i oduševljena sam. Volim ove roskaste nijanse uz moje smeđe oči fino izgledaju. Pigmentacija im je dobra, malo se truse, nijanse mi se sviđaju i ako tražite neku zamjenu za NAKED palete onda pogledajte ove MUR jer su nijanse skoro identične. Mislim da sam ovu paletu platila 6$.

O Avon paletici sam pisala prije par dana ovdje, volim sve četiri nijanse, često ih koristim sa MUR paletom. Pigmentacija je odlična, malo se truse, lijepo se blendaju, sve preporuke za ove Avon palete.


Za obrve kao i uvijek Essence eyebrow stylist set i to ova svjetlija nijansa :) Ovaj set koristim već par godina i super mi odgovara.
Maybelline Lash Sensational sam kupila na nekom sniženju u DM-u i odlična je. Ako je do sad niste koristile onda obavezno kupite jednu jer je stvarno dobra maskara, ne trusi se, nema grudvica, ne slijepi trepavice, lijepo ih razdvoji "počešlja", produži ih i vrijedi je isprobati! Nju imam na trepavicama u ovom postu pa možete pogledati kako izgleda. Malo je nezgodno što je velika četkica, ali ja sam se brzo navikla :)


Na redu su tri roizvoda koja često koristim, a nikako da napišem recenzije. Potrudit ću se da bude uskoro :)
NYC Smooth Skin bronzer u nijansi 720A divna nijansa čak i za nas dosta svijetle djevojke. Fino se blenda, pigmentovan je, nijansa je dobra, nije narandžast i nije bio ni skup :D

Manhattan soft mat loose powder sam nasla u stolu kad sam čistila šminku i super mi je za fiksiranje korektora ispod očiju, kad njime pomoću ebelin blendera setujem korektor ostane tako satima i ne uvlači se onda u borice, a dobar je i ovako za matiranje lica, nije loš :)
Essence matt touch blush je predivno. O njemu ću sgurno ovih dana pisati jer imam još neke Essence proizvode za koje želim napisati recenziju :)


Deborah Milano Absolute Lasting liquid lipstick nisam neko vrijeme koristila, malo sam ga bila zaboravila, ali evo ponovo sam mu se vratila i često ga koristim. Traje satima, ne isušuje puno usne. Ovo je nijansa 03 Mauve Nude i imam recenziju za ovu i još jednu nijansu pa detaljnije možete pročitati ovdje. Trenutno su u DM-u sniženi za 10,95 KM pa ako ste imale želju isprobati ih ovo je idealna prilika da se počastite za 8.mart :D

Essence longlasting lipliner u nijansi 03 Yummyberry sam nosila dok je bilo onih nekoliko sunčanih dana i jako volim ovu nijansu. Sviđa mi se i kako mi stoji, nekako da neku vedrinu licu, ne znam, meni je divna za sunčane dane. Ima recenzija i za nju - ovdje.


I za kraj imam dva laka za nokte. Jedan je Farmasi 406, a drugi Trust Fund Beauty Flirty Dirty. Za oba imaju recenzije pa možete pogledati Farmasi ovdje, a Flirty Dirty ovdje. Nude se našao i u prošlim favoritima, ne znam šta mi je pa ovoliko volim nude nijanse, to nije prije bio slučaj :D


Koji su vaši februarski favoriti? :)

Hvala na čitanju i šaljem vam pozdrave <3

Broj komentara: 12

  1. Ovaj catrice korektor i ovu bijelu četkicu odavno želim da probam :D i hoću sigurno. Za te dvije stvari sam čula mnogo pozitivnih recenzija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam vjerni fan Bourjois HM korektora, ali dobar je i ovaj Catrice :) bijelu cetkicu obavezno probaj iznenadit ces se koliko je dobra za ta 2 dolara :D

      Izbriši
  2. Imamo potpuno isti stav o Catrice Even Skin Tone puderu i moj je pri kraju, i izgleda da ću opet upravo njega uzeti.Također, bourjois healty mix korektor obožavam, a Catrice kamuflaža je tako divna, mada mi se čini da ju više ne viđam po drogerijama?

    MUR paleta je duuugo na mojoj listi želja, sve u svemu, odlični favoriti. ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam i uzela Catrice puder ponovo, plus je bio na snizenju pa sam iskoristila priliku :D Ja u blizini nemam CM gdje i kupujem Catrice, pa nisam toliko upucena sta im se desava na policama :/ Kad sam isla po puder bila je velika guzva pa nisam stigla ni pogledati sta ima, samo sam uzela puder i izasla... MUR paletice stvarno vrijedi nabaviti, ja imam dvije za sad, ali definitivno cu nabaviti jos :)

      Izbriši
  3. Jaoj opet mi praviš zazubice, catrice, revolution, pa dokle više :) Sve je predivno <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nije namjerno eheheh <3 nadam se da ces uskoro nabaviti nesto Catrice :*

      Izbriši
  4. Odlicnii proizvodi, ja sam odusevljena :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post, volim Catrice korektor, MUR palete a bas jucer sam kupila i Maybelline maskaru ali onu drugu verziju i odlicna je :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Divni favoriti i divne fotografije :)

    OdgovoriIzbriši