Fake Zoeva eye brushes set


Nisam pristalica fake stvari kada su u pitanju torbe, obuća i pogotovo šminka. Ali kada su u pitanju kistovi onda nemam nikakvih problema s tim. Zoeva kistovi su mi definitivno najljepši kistovi, ko ne voli kombinaciju roze i rose gold kombinacije? :)
Nisam u mogućnosti izdvojiti novac za originalni set Zoeva kistova, pa sam uzela ovu kopiju koja je predobro urađena bar što se dizajna tiče. Originalne kistove nisam probala, vjerujem da je velika razlika u dlaci i mekoći, ali i ove koje ja imam su prilično dobre za nekog poput mene ko šminka samo sebe i ko nema predrasude prema kineskim kistovima.

Moj fejk Zove set kistova naručen je na sajtu EnjoyOurs.
Kod za 10% popusta - APL10

Kad sam dobila ovaj paketić bila sam iznenđena koliko su dobro iskopirali sve do najsitnije detalja, pa ćete u nastavku vidjeti da na svakom kistu ima Zoeva logo, broj i naziv kista. Kistove sam do sad prala samo par puta i nije ispala ni jedna dlačica, nježni su i ja sam zadovoljna. Nisam osoba koja svakodnevno nanosi sjenila na oči, pa i nemam potrebu za nekim extra dobrim kistovima. Uvijek više volim kupiti neki dobar kist za lice nego za oči.




Kao što možete vidjeti na fotografijama, izgedaju identično kao i originalni set.
Neke od ovih kistova sam počela koristiti prilikom svakog šminkanja, za popunjavanje obrva su mi super dva kista, jedan koristim za korektor. I ostali su odlični, posebno ovi za blendanje sjenila. Meni je najbitnije da su nisu grubi. Neću posebno pisati o svakom kistu da ne dužim bezveze, ni jednom nisam našla zamjerku :)
Mislim da ovaj set svakako vrijedi kupiti, prelijepo izgleda i kistovi su dobri. Ako šminkate druge, onda je svakako bolje da kupite originalni set, ali ovako za osobne potrebe i ovaj fejk je odličan.
Pored kistova moram pohvaliti i neseser u kojem su stigli kistovi. Prelijep je, kvalitetan i nema onaj čudni miris!








Još jednom da napomenem da uz kod APL10 možete ostvariti 10% popusta pri kupovini na EnjoyOurs sajtu.

Hvala na čitanju <3



2 komentara