Embroidery shirt


Embroidery je unazad nekoliko mjeseci definitivno najpopularniji. I meni je privukao pažnju pa sam nabavila nekoliko odjevnih predmeta. Danas vam želim pokazati ovu divnu košuljicu sa Zaful sajta koja me privukla na prvi pogled. Pogriješila sam veličinu, trebala sam uzeti broj ili dva manju, ali i ovako fino izgleda. Može se kombinovati uz sve boje, stvarno je prelijepa :) Na leđima ima isti ovaj vez kao i naprijed.
Iznenadio me kvalitet ove košulje, nisam mislila da će biti ovako dobar. I drago mi je što nije prozirna. Ako se odlučite na kupovinu ove košulje onda izaberite veličinu manju ili čak i dvije jer je košulja prilično široka. Ali nemojte uzeti ni premalu jer nije rastezljiva pa može praviti probleme na grudima ako je manja :) Trenutno je na sniženju, a svakako pri kupovini ne zaboravite i na kodove za popust :)
Moj kod za popust je ZafulChen
Još divnih stvarčica pronađite na Zaful black dress with lace Summer 2017 Promotion and Up to 70 % OFF

Košulja - ovdje



Hvala na čitanju <3

Nema komentara