Tartan shirt #1


Karirane košulje volim nositi tokom čitave godine i kombinujem ih uz sve i svašta. Mislim da svaka djevojka treba u svom ormaru imati kariranu košulju jer se može iskoristiti uz mnogo odjevnih kombinacija. Ja ih imam nekoliko u svom ormaru, ali sam opet uzela dvije u bojama koje nemam. Mislim da mi fali još zelena i da ću onda biti zadovoljna :D
Ovu sam naručila sa Dresslily sajta, dostupna je u dvije boje. Naravno, uzela sam i u drugoj boji što ćete vidjeti u narednom postu :D
Košulje su povoljne, mislim da im je cijena sasvim ok, iako izgledaju skuplje! Materijal je mrvicu deblji, pa će biti bolje za hladnije dane. Jako su kvalitetne i lijepo sašivene. Mjere na sajtu su tačne, ja sam uzela veličinu L i zadovoljna sam kako mi stoji.
Pantole su sa Yoshop sajta. Udobne su i kvalitetne. Ak kupujete pantole online onda uvijek izaberite veličinu po centimetrima koji stoje u opisu baš tih pantola, i svakako uvijek kupujte one koje imaju elastina :) Takođe, ako kupujete na Yoshop onda vam preporucujem da kupujete preko aplikacije jer su stvari jeftinije nego na sajtu :)

Košulja - ovdje
Ruksak - ovdje
Pantole - ovdje




Hvala na čitanju <3

2 komentara