Midi skirt


Midi suknje su već neko vrijeme popularne i počeli smo ih kombinovati uz sve stilove. Ja prije nisam voljela midi suknje i haljine, ali sam prije par mjeseci naručila jednu midi haljinu i od tad je krenula moja ljubav prema njima. U prethodnom postu pokazala sam vam zelenu midi suknju kojom sam oduševljena, a u današnjem postu vam predstavljam još jednu midi suknju kojoom sam isto tako zadovoljna, a kombinovala sam je sa majicom o koju ste već mogle vidjeti i na blogu i na mom Instagram profilu.
Suknja je premekana, kvalitetna i jako udobna! Gore je na gumu što se meni posebno sviđa. Dostupna je po veličinama, moja je M.
Majica je dostupna samo u jednoj veličini, ali je prelijepa i super se može kombinovati iz uz suknje i uz hlače.

Naočale su sa sajta Glassesshop o kojem sam pisala već nekoliko puta na blogu. Ovo su treće napčale sa ovog sajta, ali su prve sunčanice sa dioptrijom koje imam. Prezadovoljna sam. Od kako sam ih dobila nosim samo njih. Oblik mi super stoji, lijepe su, što je najbitnije lijepo je gledati kroz njih i sa dioptrijom je sve uredu. Možete ih uzeti i bez dioptrije ako vam se sviđa model :)
Ja za vas imam kod za 50% popusta za dioptrijske i sunčane naočale sa besplatnim staklima, ali popust nije važeci za već snižene naočale, znači važi samo za one po punoj cijeni. Kod je GSHOT50.

Majica - ovdje
Suknja - ovdje
Naočale - ovdje






Hvala na čitanju <3

2 komentara