Lingerie #1


Nakon malo duže pauze vraćam se pisanju bloga. Za početak sam priremila nekoliko fashion postova, isprobala sam neke nove proizvode pa će biti i razne recenzije za par dana.
U današnjem postu želim s vama podijeliti dva seta koja sam naručila od braće kineza. Ovo je bio prvi put da naračujem i odmah sam naručila pet setova bez velikih očekivanja.
Naručila sam veličinu grudnjaka koju i inače nosim, mislila sam da mi donji dio neće odgovarati, ali ipak mi je taman. Oba seta su kvalitetna, nisu imali nikakav miris, sa veličinom je sve uredu.
Pošto je za oba pisalo da su push up mislila sam da će imati debele umetke, međutim imaju obične tanje spužvice.
Prvi koji ćete vidjeti na fotografijama ispod, ovaj svjetliji, ima malo drugačije umetke, ali opet su obični. Nisu one baš debele spužvice, ali lijepo malo podigne grudi. Drugi, ovaj malo tamniji bež, ima najnormalniji umetak i ovo je najudobniji grudnjak koji sam ikad kupila.
Uvijek sam govorila da najviše mrzim grudnjak, djevojke sa malim grudima će me posebno razumjeti jer sve žulja, smeta i diže se kako ne treba, a ovaj stoji na mjestu i udoban je. Ako trebam brati između ova dva onda vam drugi preporučujem od srca :)
Na sajtu možete pronaći još mnogo setova, raznih boja, materijala, oblika.

Prvi set - ovdje
Drugi set - ovdje
Ostali setovi - ovdje












Hvala na čitanju <3

Nema komentara