Gray set


U ormaru imam samo jednu jedinu trenerku! I to onu što nosim po kući kad nam ko dođe hahah :D
Bukvalno, ne zezam se!
Ne volim trenerke, nisam ih nikad ni voljela. Vrijeme u kući većinom provodim u pidžami, imam tu jednu trenerku i nekoliko pamučnih šalvara, ali imam i pidžame za po kući i za spavanje. Meni su pidžame najudobnije i mnogo ih volim!
Kada sam vidjela ovu trenerku na sajtu i to za samo 12 dolara odlučila uzeti je posebno zato što liči na pidžamu :D
Pamučna je, tanja i veoma udobna. Puno je široka pa odgovara za više veličina jer je donji dio može stegnuti u struku . Ne sviđa mi se što gornji dio na dnu ima vezice koje me malo nerviraju, pa ću ih vjerovatno odstraniti. Sve ostalo je super, zadovoljna sam. Nije neki wow kvalitet, ali sasvim je solidna za po kući.

Link za trenerku - klik ovdje 








Hvala na čitanju <3

Nema komentara