Kitchen Gadget #3


Treći post za gadgetima za kuhinju posvećen je sjeckalicama/sjekačima. Pokazat ću vam tri nove koje sam nabavila.
Prvi sjekač je ujedno i moj omiljeni. Najviše ga koristim za peršun i mrkvu. Peršun isječem za par sekundi, a mrkvu prvo izrežem ovim narandžastim sjekačem koji ima dio za guljenje i dio za rezanje na trakice. Tim dijelom mrkvu isječem na trakice, a zatim ovim žutim čudom je isječem za par sekundi na male pravougaonike. Jako je oštar. Ovo ne bih mjenjala ni za šta! Vrlo lako se pere, može se prati i u mašini za suđe.

Pronađite ga klikom -ovdje







Sljedeći sjekač me malo manje oduševio. Iako izgleda praktičnije meni je prethodni mnogo bolji. Ovim sječem samo peršun i to mi treba duže vremena nego s ovim žutim iznad. Sve krupnije stvari jako teško siječe ili ja ne znam koristiti na ispravam način. Mada ne bih rekla da je do mene, ali eto... Ako vam je potrebno nešto ovakvo, onda vam ja preporuččujem ovaj iznad žuti, mnogo je lakši.

Link pronađite klikom ovdje






Za kraj imam ovu spravicu za guljenje i sjeckanje na trakice 2u1. Imam ove gadgete i odvojeno, ali eto odlučih vam pokazati ovaj 2u1. Praktičan je, ošrat, sve uredu. Nemam nešto puno reči o ovome.





Hvala na čitanju <3

Nema komentara