Outfit ideas


Teksas košulje nisu nešto što ja puno volim, uvijek imam problema kada ih želim kombinovati s nečim, pa ih zbog toga rijetko i nosim. Prilikom proljetnog čišćenja ormara zadržala sam samo jednu svijetlu teksas košulju. Kad sam na Zaful sajtu ugledala ovu tamniju koja je baš jeftina odlučila sam naručiti je. Još uvijek je nisam nosila, ali mi se sviđa kako stoji. Duža je i super izgleda kada se obuće preko neke majice.

Majica koja mi je postala najdraža majica je upravo ova sa Zaful sajta! Jako je udobna, može se kombinovati uz sve i odlično izgleda kad se obuće. Žao mi je što napolju već danima pada jaka kiša pa nisam u mogućnosti da je fotografišem na sebi, ali prvom prilikom ću je slikati da vidite zašto je toliko volim. Pamučna je i udobna.

Link za košulju - ovdje
Link za majicu - ovdje
Crop top t shirt - klik ovdje





Nema komentara