Palazzo pants


Palazzo hlače sam ovo ljeto najviše nosila. Već ih imam nekoliko od prije, neke nove sam vam već predstavila na blogu, a danas s vama želim podijeliti utiske o još nekima u mom ormaru.

Možete ih pronaći na sljedećim linkovima:

Sa slonićima - klik ovdje





Zadnje su mi stigle ove cvijetne i nisam zadovoljna. Kratke su mi i na sajtu nisam vidjela da imaju ove dvije linije sa strane. Mislila sam da je samo jedna bijela. Ne stoje mi lijepo i njih ću proslijediti dalje. Materijal je dobar, bile su udobne kad sam ih probala, ali su za niže djevojke. Ja sam 172 i osjećam se kao skakavac kad ih obućem :D




Na fotografijama iznad su hlače sa boho printom i one su mi prve stigle, ujedno su mi i najljepše od ovih koje ću vam danas pokazati. Materijal je savršen, lagane su, mogu se kombinovati uz mnoge druge boje, super stoje, nisu prozirne. Jedina zamjerka je bila to što su stigle preduge i preduboke, pa ih je šnajderica skratila i prepravila u struku. Mislim da bi bile odlične baš visokim djevojkama. Ove vam od srca preporučujem!





Posljednje su sa malim slatkim slonićima i jako su udobne. Lagane su i od nekog su rastezljivog materijala. Ja sam ih često nosila po kući jer su super udobne i veličina mi je odlična. Nemam nikakvu zamjerku, ja sam zadovoljna njima. Prethoodne su mi draže jer ih mogu više kombinovati, ali i ove volim :)

Hvala na čitanju <3

Nema komentara