Striped Floral Embroidered Tunic Shirt Dress


Jedna od najljepših košulja koju sam kupila/dobila u posljednje vrijeme je definitivno ova na prugice sa vezom. Vidjela sam je kod nekoliko djevojaka na Instagramu i oduševila se. Iako ne volim uzimati nešto što svako ima, ovu košulju/haljinicu sam morala naručiti.
Uzela sam veličinu S jer je model širok. Materijal je super, nije prozirna, ali meni ne stoji lijepo. Uopšte nisam zadovoljna kako izgleda kad je obućem, zbog toga ću je proslijediti prijateljici kojoj puno bolje stoji. Duža je te se može nositi i kao haljinica. Mislim to i jeste haljinica, ali eto može se nositi na oba načina, i ljeti i kada je hladnije. Ukoliko se odlučite n akupovinu ove košulje obavezno uzmite neku manju veličinu. Ja nosim M/L kinesko i XL, a ova košuljica je S i idalje mi je poširoka.

Link za košuljicu/haljinicu - klik ovdje







Nema komentara