Romwe - Blue Ripped Loose Denim Pant


Nedavno sam započela saradnju sa Romwe sajtom i danas vam želim pokazati pantole koje sam dobila. Nažalost pantole su mi male, zeznula sam se kad sam gledala mjere, iako sam bila 100% sigurna da su to te mjere i da će mi pantole biti super, kad su stigle ispalo je da su mi male. Provjerila sam veičine na sajtu i vidjela da su dosta manje nego što sam ja mislila. Ne znam da li sam ja pogrijesila jer sam zbog svoje neodlučnosti gledala 10 pantola odjednom ili su oni u međuvremenu promjenili veličine, stvarno mi nije jasno :D prije da će biti da sam se ja zeznula :D
Pošto su pantole jako lijepe i ugobne i kvalitetne odlučila sam ipak da ih pokažem na blogu, pa sam pripremila kao par outfit kombinacija uz koje bih ja nosila ove pantole da su malo vece :)
Potrudila sam se i u ormaru naci stvari koje su jos uvijek dostupne na Romwe pa cu vam ubaciti i za to linkove :)
Nadam se da će vam se svidjeti moje kombinacije i da ćete pronaći malo inspiracije i za sebe <3
Pantole možete pogledati na ovom linku -> http://goo.gl/XD0dM3
Na fotografijama boja pantola nije ista, svjetlost me ovih dana izluđuje i zato nema recenzija koje sam planirala jer ne mogu uslikati realne boje, a to mi je jako bitno za beauty recenzije. Nadam se da ću u narednim danima imati vremena slikati sve dok je sunčano :)






Da li vi naručujete sa Romwe sajta?
Kakva su vaša iskustva?

Hvala na čitanju <3

4 komentara